
KURZ 1
Firemní časopis/newsletter, který bude cílovka milovat
- vytvoříte si koncepci firemního časopisu, který budou vaši kolegové nebo zákazníci rádi číst, budou ho vyhledávat, respektovat a který bude dobře plnit vaše firemní cíle
- seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a stylem psaní článků, který zaujme
- zjistíte, jak efektivně komunikovat s grafikem i tiskárnou
- nastavíte si proces přípravy, časový harmonogram a termíny, klíčové kontaktní osoby
Obsah
- koncepce firemního časopisu a jak ji vytvořit
- tiskem nebo elektronicky - výhody a nevýhody
- grafika a layout časopisu, umístění obsahu na stránce
- jak poskládat informace a sestavit rubriky
- praktické tipy pro psaní čtivého článku
- návaznost časopisu na další aktivity
- jak se domluvit s grafikem a s tiskárnou
- periodicita, distribuce
BONUS - KONKRÉTNÍ PLÁN PRO VAŠE VYDÁNÍ
Z kurzu odejdete s konkrétním návrhem na podobu, periodicitu a hlavní témata vašeho časopisu. Společně připravíme časový harmonogram přípravy vydání a efektivní systém přípravy podkladů a tvorby článků.
WEBINÁŘ / cena: 1.650 vč. DPH
1.3. 2023 (od 10.00 - 12.00 hod.)
15.3. 2023 (od 9.00-11.00 hod)
Link zašleme po vyplnění registračního formuláře

KURZ 2
Jak zorganizovat akci a dát o ní vědět?
Určeno všem, jednotlivcům i organizátorským týmům, kteří se chystáte nebo již organizujete firemní či soukromé akce, asistentkám, personálním pracovníkům, PR specialistům, podnikatelům a podnikatelkám, začínajícím event manažerům a všem, kteří by rádi v oboru pracovali.
CÍL:
EVENT MANAGEMENT
- ujasníte si, co je cílem eventu, kdo je cílová skupina a zda je koncept pro cílovku vhodný
- uděláte si představu, jak sestavit organizační tým, které činnosti zvládnete nejlépe sami a které je potřeba zadat externímu dodavateli
- zjistíte, kde a podle čeho vyhledat správnou lokaci, jak zajistit techniku
- časový harmonogram příprav - co je třeba zajistit a jak to udělat
- catering, náplň eventu a jeho efektivita. Tipy kde se inspirovat.
- sestavení rozpočtu a na co je třeba při jeho tvorbě myslet
- ukážeme si nejčastější organizátorské chyby a tipy jak eliminovat většinu potencionálních problémových situací. Na co se připravit a jak. I drobnost mohou návštěvníci nebo management hodnotit negativně.
PROPAGACE AKCE
- jak sepsat pozvánku, tiskovou zprávu a jak vybrat vhodné komunikační kanály
- propagace akce na sociálních sítích, v online a tištěných médiích
- jak sestavit komunikační kampaň akce - kdy a co kam poslat
BONUS: z kurzu si odnesete konkrétní časový plán příprav, kontakty na prověřené dodavatele.
WEBINÁŘ / cena: 1.650 Kč vč. DPH
2.3. 2023 (od 11.00 - 13:30 hod), link zašleme po vyplnění registračního formuláře

KURZ 3
PR komunikace vašeho projektu / KAPACITA MÍST OMEZENA - ONLINE
Jste ředitelem menší firmy, PR manažerem projektu, podnikatelem, freelancerem, event manažerem nebo šéfem neziskovky? Naučte se efektivně využívat sílu PR a získejte komunikační výhodu oproti konkurenci. Projdeme si co potřebujete, jaké máte představy a jaké nástroje k tomu můžete efektivně využít - vytvoříte si konkrétní PR plán, nastavíte strategii komunikace.
Workshop strategická komunikace je převážně praktický kurz, který vám ukáže základy komunikace a PR. I bez velkého rozpočtu můžete být dobří v komunikaci!
NA KURZU ZÍSKÁTE:
- základní informace o tom, jak vše zvládnout vlastními silami
- hlavní zásady komunikace s médii
- ujasníte si, zda ke komunikaci potřebujete web, sociální sítě nebo reklamu v médiích
- osvojíte si tipy, jak napsat a kdy a
jak distribuovat tiskovou zprávu
- schopnost připravit plán komunikace/PR/marketingu
- konkrétní plán, co podniknout, až po kurzu usednete k pracovnímu stolu
- první pomoc: když je průšvih nebo když se něco nedaří - zásady krizové komunikace
S
kurzem se naučíte myslet a jednat "píárově". Budete vědět, co
lze využít, kde zjistit další informace a kterým směrem se vydat dál.
Cena: 1.650 vč. DPH
Termíny: dle dohody
WEBINÁŘ, link zašleme po vyplnění registračního formuláře

KURZ 4
Interní (vnitropodniková) komunikace v době krize
Pro pracovníky PR oddělení, management, soukromou i státní sféru. Začínající zaměstnancům zodpovědným za interní komunikaci, manažerům a majitelům menších či větších podniků. Pracovníkům komunikace a vedení ve státních institucí, státní správy a samosprávy.
Ujasníte si:
proč v době krize se zaměstnanci aktivně komunikovat
jakým způsobem je interní komunikace v době krize řízena
krizový tým a pravidla komunikace
jaké nástroje interní komunikace v době krize využít
jak a v jaké časové posloupnosti dochází ke sdělování klíčových informací o korporaci od jejího vedení směrem k zaměstnancům
jak jsou tyto informace korigovány s oddělením Lidských zdrojů
synergie v komunikaci interního PR oddělení a oddělení HR
sjednocení interního a externího sdělení
případové studie
Termíny: dle dohody

KURZ 5
PR pro školy - webinář
Kurz je určen zřizovatelům, ředitelům a zástupcům vedení škol, kteří si uvědomují, že kvalitní PR spolurozhoduje o úspěšnosti školy. Dále pak učitelům a pracovníků školy zodpovědným za PR a komunikaci.
Cílem kurzu je seznámit se s podstatou PR v oblasti školství:
- vysvětlíme vám, co je a co není PR, jak jej tvořit, cílit a rozvíjet
- naučíte se pracovat profesionálně s veřejností a zástupci
médií
- získáte přehled o možnostech, které PR nabízí
- vysvětlíme vám základní pojmy a trendy v PR
- naučíme vás, jak správně komunikovat s médii, jak psát
tiskové zprávy a jak se vhodným způsobem prezentovat
- v rámci workshopu společně navrhnete způsob, jak budovat značku své školy, vyzkoušíte sestavit jednoduchý PR projekt a napíšete tiskovou zprávu
Obsah kurzu
- základní pojmy, principy budování značky
- využívání komunikačních kanálů - sociální sítě, webové stránky, média
jak cílit na jednotlivé cílové skupiny
jak správně napsat tiskovou zprávu
zásady komunikace se zástupci médií
krizová komunikace a zásady krizového manuálu
V rámci worskhopu společně vytvoříme:
- ·návrh komunikační strategie školy, zpracování tiskové zprávy
- návrh krizové komunikace
návrh jak budovat povědomí školy jako značky
Cena: 4.800 vč. DPH
Termíny: dle dohody
WEBINÁŘ, link zašleme po vyplnění registračního formuláře
Pracovitost, profesionalita, flexibilita, výborná komunikace. Natálie je pro mě spolehlivou byznys partnerkou a poradkyní v jednom. Její školení krizové komunikace je svižné a přitom hutné. Její organizační schopnosti a zkušenosti v event managementu přímo fenomenální. Díky ní vím, že investice do PR se vyplatí.
Michaela Zdvihalová, advokát
PR workshop "Jak zorganizovat akci a dát o ní vědět" s Natálií byl mnohem lepší než jsem čekala. Překvapilo mě, jak obsáhlý a užitečný byl! Většina sdílených informací byla velice přínosná a zajímavá. Odnesla jsem si spoustu poznámek a dost reálný vhled do oblasti eventů a PR. Jediná věc, která mě trochu mrzí je, že to tak strašně rychle uteklo :) Kéž by všechny mé absolvované přednášky byly takové. Natálie má skvělý individuální přístup a snaží se workshop přizpůsobit potřebám každého účastníka. Doporučuji ji jako odborníka, u kterého získáte více než byste čekali :)
Lucie, VŠE Praha
Moc děkuji za workshop "Firemní časopis, který bude cílovka milovat". Bylo to pro mě přínosné, trochu mi to nabouralo představu, kterou jsem měla, když jsem na workshop šla :) Nad všemi podněty ale chci přemýšlet a uvidím, jak projekt posunu dále. Zároveň networking byl super a jsem moc ráda, že jsem potkala Natálku i další účastnice. Líbilo se mi, že workshop byl hodně praktický a řešili se všechny naše projekty společně
Sylva, autorka blogu Rodina cestuje
Natálku všem vřele doporučuji! Je to velmi milá a sympatická žena, která ví o čem mluví. Doufám, že budu mít možnost absolvovat její další školení, ty peníze za to fakt stojí! :-)
Kristýna, Bagel Lounge & RÊVELTON HOTELS &APARTMENTS